جشنواره كارآفرینی طرح كسب و كار در سال تحصیلی 91 - 90 برگزار می شود
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از مركز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، 'محمد شریف زاده' افزود: در سال تحصیلی 91-90 پنج نوع مسابقه علمی و عملی برای هنرآموزان و هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و كاردانش برگزار می شود.

وی اضافه كرد: در سه سال گذشته مسابقات علمی و عملی هنرستان های فنی و حرفه ای، مسابقات علمی و كاربردی هنرستان های كاردانش و جشنواره هنری هنرستان های فنی و حرفه ای و كاردانش برگزار شده است.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری نیز برای نخستین بار مسابقات علمی پایه اول هنرستان های فنی و حرفه ای و كاردانش و جشنواره كارآفرینی 'طرح كسب و كار' را در دستور كار داریم.

مدیر كل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای با اعلام اینكه تمامی این مسابقات به صورت ملی و كشوری در 4 سطح هنرستان، منطقه یا شهرستان، استان و كشور برگزار می شود، تصریح كرد ایجاد زمینه لازم برای بروز، پرورش، رشد و شكوفایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب هنرجویان برای شركت فعال در فعالیت های علمی، شناسایی و بهبود كیفیت آموزش های ارائه شده، شناسایی مشكلات هنرستان ها و نهادینه كردن فرهنگ كار و كارآفرینی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

شریف زاده اضافه كرد: برگزیدگان كشوری مسابقات علمی و عملی هنرستان های فنی و حرفه ای، مسابقات علمی و كاربردی هنرستان های كاردانش جشنواره هنری هنرستان فنی و حرفه ای و كاردانش و جشنواره كارآفرینی 'طرح كسب و كار' بدون نیاز به شركت در كنكور سراسری می توانند وارد مقطع كاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای شوند.

وی ادامه داد نفرات برگزیده این مسابقات باید حداقل 70 درصد نمره مجموع آزمون های تئوری و عملی را كسب كنند.

مدیر كل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای با یادآوری اینكه دروس فیزیك، شیمی، ریاضی، دین و زندگی، ادبیات فارسی به عنوان منابع مسابقات علمی پایه اول هنرستان های فنی و حرفه ای و كاردانش مصوب می شوند، تصریح كرد مرحله كشوری مسابقات علمی و عملی هنرستان های فنی و حرفه ای اواخر اردیبهشت ماه 91 در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

شریف زاده گفت: مرحله كشوری مسابقات علمی و كاربردی هنرستان های كاردانش تیر ماه 91 در استان آذربایجان غربی و مرحله كشوری جشنواره هنری هنرستان های فنی و حرفه ای و كاردانش و جشنواره كارآفرینی 'طرح كسب و كار' اواخر تیر ماه سال 91 در استان همدان برگزار می شود.

اجتمام ** 1788 **1572





:: برچسب‌ها: عکاسی , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: